Pogoji poslovanja

  • Splošni pogoji poslovanja
  • Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.missdolce.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje in ostalimi veljavnimi predpisi.

    Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje VEMkam d.o.o., Kampel 81, 6000 Koper (v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina www.missdolce.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje VEMkam d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.missdolce.si.

    Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga določi pri registraciji. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

    Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

    Podjetje VEMkam  d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.missdolce.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

    Splošne informacije - osnovni podatki o podjetju

    S spletno stranjo www.missdolce.si upravlja podjetje

    VEMkam d.o.o.

    Kampel 81

    6000 Koper

    Slovenija

    Davčni zavezanec: DA

    Davčna številka: SI31771882

    Matična št: 2320193

    Datum vpisa v sodni register 16. 8. 2007, registrirano pri okrožnem sodišču v Kopru.

    TRR odprt pri Banki Intesa Sanpaolo d.d.: IBAN SI56 10100 004 3747189

    SKD: G46.190 Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov

    Kontaktni podatki:

    Mobilna številka: +386 40 818 392

    E-mail: info@missdolce.si

    Poslovna enota in osebni prevzemi:

    Trgovina Miss Dolce

    Beblerjeva 2b

    6000 Koper

    Slovenija

    Delovni čas:

    od ponedeljka do petka: od 9. do 17. ure

    sobota: od 9. do 12. ure (v mesecih julij in avgust ZAPRTO)

    nedelja in prazniki: ZAPRTO

    Delovni čas spletne trgovine  www.missdolce.si: non stop 

  • Dostopnost informacij
  • Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    • - podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
    • - kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
    • - informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
    • - informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
    • - način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
    • - informacije o načinu plačila;
    • - podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
    • - informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
    • - informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
    • - informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.
  •  
Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo 22 % ali 9,5 % DDV.  Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Missdolce.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se med seboj ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače. Kode niso uporabne pri nakupu darilnih bonov in na nekatere blagovne znamke.

Naročanje

Kupec lahko odda svoje naročilo:

  1. Po e-pošti (info@missdolce.si)
  2. Preko telefona (040 818392)
  3. Preko spletne trgovine (www.missdolce.si)

1) Naročanje preko e-pošte: info@missdolce.si

Naročila preko e-pošte morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje šestih (6) urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@missdolce.si.

2) Naročanje preko telefona 00386 40 818 392  je možno od ponedeljka do petka (med 9.00 in 17.00 uro)

Naročila preko telefona morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana v roku 72 ur (v kolikor je blago na zalogi pri prodajalcu). V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v čim krajšem možnem času preko telefona ali e-pošte na info@missdolce.si.

3) Naročanje v spletni trgovini www.missdolce.si:

Naročanje preko spletne trgovine je možno 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE

Postopek naročanja

Uporabnik lahko preko definiranih kategorij ali s pomočjo lupe (kamor vpiše naziv izdelka) poišče ustrezen izdelek. Ko klikne na izdelek, se mu odpre nov zavihek, kjer je na voljo kratek opis, lastnosti izdelka, tehnične lastnosti in rok dobave. Na voljo je tudi več slik in v nekaterih primerih tudi videoposnetek.

Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti tako, da izbere njegove lastnosti (velikost, količino itd.). S klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« doda artikel v košarico in prikaže se mu sporočilo o uspešno dodanem izdelku v košarico ter opcija »POGLEJ KOŠARICO«, kjer si lahko ogleda izdelke v košarici in spremeni količine oz. odstrani izdelke iz košarice, ter »NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM« . Kupec lahko nato nadaljuje nakupovanje ali pa ostane na tem zavihku in nakup zaključi in izbere "NA BLAGAJNO".
S klikom na kvadratek »NA BLAGAJNO« se odpre novo okno »PODATKI ZA RAČUN«, kjer se ima registriran uporabnik možnost prijaviti ali pa nadaljevati nakup brez prijave in registracije. Izpolni vsa polja »Podatki za račun«, »tip dostave« , kjer s klikom izbere osebni prevzem oz. dostava po pošti, »Podatki za dostavo« izpolni v primeru, da je želena dostava na drugi naslov in s klikom izbere »način plačila«.  Z izpolnjenimi pojmi kupec izbere desno spodaj rdeč kvadratek "NADALJUJ".  Ponovno ima vpogled v povzetek naročila, kjer so navedene cene, količine in naziv izdelkov, ki jih kupec želi kupiti. Kupec lahko sedaj doda tudi KODO za popust, v kolikor jo ima, in s klikom na "vnos kupona" potrdi kodo, po opravljeni aktivaciji kupona se aktivira ustrezni popust. S klikom na kvadratek levo spodaj (pod obračunom) in označitvijo s kljukico »Naročilo z obveznostjo plačila. Seznanjen sem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja« sprejmete pogoje in nato lahko vaše naročilo zaključite s klikom na  gumb »ZAKLJUČI NAROČILO« . Na ekranu se izpiše obvestilo o uspešno poslanem sporočilu - naročilu: "Zahvaljujemo se vam za oddano naročilo. Na elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu." Kupec preko elektronske pošte prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu. Kupec lahko v primeru, da bi še vedno rad nakupoval oz. nekaj spremenil v košarici preden zaključi naročilo izbere "NAZAJ" in košarico popravi, nato ponovi postopek do zaključka naročila. 

Prodajalec takoj oziroma najkasneje v roku 72 ur pregleda oddano naročilo. V primeru kakršnih koli sprememb, nepravilnosti ali nedobavljivosti blaga, vas bomo takoj obvestili in z vami poskušali najti ustrezno rešitev. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

Če je kupec izbral plačilo po povzetju ali plačilo prek Paypala, se naročeno blago zapakira in preko dostavne službe pošlje kupcu. V paket se priloži račun. Naročilo dobi status “Nakup zaključen”.

Če je kupec izbral “Bančno nakazilo”, kupec prejme potrditveni mail z vsemi potrebnimi informacijami  za izvedbo bančne transakcije. Po prejemu nakazila se naročeno blago zapakira in preda v dostavo takoj po prejemu sredstev na TRR prodajalca. V paket se priloži račun. 

Če je kupec izbral opcijo “Osebni prevzem”, lahko naročilo poravna tudi ob prevzemu ali pa uporabi eno od zgoraj opisanih možnosti plačila “PayPal” ali “Bančno nakazilo”. Ko je blago pripravljeno na prevzem, se kupca obvesti - prejme obvestilo, da je naročeno blago pripravljeno na prevzem.

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, kjer si lahko ogleda tudi podrobnosti naročila. V primeru nedobavljivosti naročenega blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času preko elektronskega sporočila oziroma preko telefona.

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz  spletne trgovine www.missdolce.si, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina www.missdolce.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor je kupec naročilo že plačal, se mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave povrne v roku dveh (2) delovnih dni.

Plačilne metode

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo preko sistema PayPal 
  • Plačilo po povzetju 
  • Plačilo na prodajnem mestu - osebni dvig


Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir) z razčlenjenimi stroški. Račun bo kupcu poslan znotraj paketa z naročenimi izdelki.

Način dostave in stroški dostave


Ponudnik omogoča naslednje načine dostave:

  • Paketna dostava – na vpisani naslov za dostavo bomo poslali paket z naročenimi izdelki in računom.
  • Osebni prevzem na sedežu podjetja – po predhodnem dogovoru se naročene izdelke lahko prevzame na sedežu podjetja

Način dostave se izbere med postopkom naročila. Blago, ki je na zalogi dostavimo v 1 – 3 delovnih dneh. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno do 30 dni).

Po oddanem naročilu vas lahko pokliče spletni administrator, ki vam bo sporočil točen datum dostave. Ponudnik lahko iz kakršnega koli razloga stornira naročilo, v kolikor ni v stanju dobaviti izdelka po ceni, ki je bila navedena ob oddanem naročilu. O storniranem naročilu ponudnik obvesti stranko po elektronski pošti.

Strošek poštnine znaša 3,50 € z DDV. Pri nakupu nad 60,00 € je poštnina brezplačna.

Pakete pošiljamo oz. dostavljamo samo znotraj ozemlja R. Slovenije.

Strošek plačila blaga ob prevzemu  (po povzetju) je 1,00 eur z DDV. 

Morebitne stroške provizije ob prevzemu pošiljke krije kupec sam. 

Izdelki bodo dostavljeni preko kurirja GLS, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi – česar pa vam ne moremo zagotoviti (pogodbeno se GLS zavezuje dostaviti blago v treh (3) delovnih dnevih). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližjem paketomatu GLS-a, oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite preko njihove spletne strani, ko dobite obvestilo o oddanem paketu ali s kurirjem – dostavljavcem kar po telefonu.

Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici Trgovina Miss Dolce Koper, Beblerjeva ulica 2b, KOPER po predhodni potrditvi s strani trgovine, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta in obdelave ne zaračunajo.

V primeru izrednih dimenzij in velike teže tovora ter drugih morebitnih izrednih okoliščin si pridržujemo pravico izbire ustreznega kurirja. Izbira dostavne službe je odvisna od velikosti in teže paketa, kraja dostave, izbranega načina plačila in vrednosti naročenega blaga.

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicem naročila.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Za izdelke, ki so objavljeni na spletni strani www.missdolce.si, je praviloma rok dobave označen. V kolikor dobavni rok ni označen, bo stranka po oddanem naročilu prejela informaciji o dobavljivosti naročenega izdelka. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot-1), pod pogoji, opredeljenimi v tem poglavju. Odstop od pogodbe po tem poglavju ni možen za kupce, ki niso potrošniki. Potrošnik ima možnost odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga, v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema izdelka. Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razloga. Odstop od pogodbe velja za nakupe, ki jih potrošnik opravi na daljavo (izven poslovnih prostorov ponudnika).

Odstop od pogodbe pri blagu, izdelanem po natančnih navodilih potrošnika. Pri blagu, izdelanem po natančnih navodilih potrošnika, odstop od pogodbe ni mogoč.

Potrošnik o odstopu od pogodbe obvesti prodajalca v zgoraj navedenem roku na način, da poda pisno izjavo in jo pošlje prodajalcu ter izpolni OBRAZEC O ODSTOPU OD POGODBE .

Po prejemu odstopne izjave je potrošnik dolžan izdelke vrniti v roku štirinajstih (14) dni po podaji odstopne izjave. Ponudnik potrošniku vrne kupnino v roku štirinajstih (14) dni od prejema izdelkov, ki so predmet odstopa.

Potrošnik krije stroške pošiljanja izdelkov, ki so predmet odstopa. Teh stroškov mu ponudnik ne povrne.

V primeru, da so izdelki, ki jih potrošnik vrne poškodovani oziroma obrabljeni do mere, ki presega rabo, nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka, pride do zmanjšanja vrednosti izdelkov. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, ki jo ponudnik ovrednoti in o tem obvesti potrošnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da terjatev, iz naslova zmanjšanja vrednosti vrnjenih izdelkov, pobota s terjatvijo potrošnika na vračilo kupnine.

Izdelek vrnite na naslov: TRGOVINA MISS Dolce, Beblerjeva ulica 2b, 6000 KOPER.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da si artikel lahko ogledate in če vam ne ustreza, ali da so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da je ta postopek kar se da kratek in brez zapletov vas prosimo, da ste po nakupu na daljavo pozorni na to, da:

  1. Previdno odpirate embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler ne boste v celoti prepričani, da vam artikel ustreza,
  2. Nepazljivo odstranjevanje etiket lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  3. Artikli na katerih so vidne sledi uporabe niso več primerni za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečni oz. neuporabni za vrnitev v prodajo.

Za dodatne informacije in pojasnila nam pišite na naš e-naslov info@missdolce.si ali pokličite po telefonu 040818392.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja :

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
  • za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl)
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.

JAMČEVALNI ZAHTEVKI, GARANCIJA IN POSTOPEK REKLAMACIJE

V tem poglavju je opredeljen reklamacijski postopek za potrebe uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov potrošnika in garancijskih zahtevkov, kadar so ti v veljavi. To poglavje velja zgolj za kupce, ki imajo status potrošnika, kot je to opredeljeno po veljavni zakonodaji.

Potrošnik ima pravico uveljavljati jamčevalni zahtevek iz naslova jamstva za skladnost blaga. Potrošnik lahko jamstvo uveljavlja tako, da ponudnika o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev, odkar je bila neskladnost odkrita. Potrošnik je dolžan neskladnost natančno opredeliti in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Potrošnik ne more zahtevati odprave neskladnosti, ki se pokažejo na izdelku po preteku dveh (2) let, odkar so bili izdelki prevzeti s strani potrošnika.

Potrošnik ima pravico od ponudnika zahtevati jamčevalne zahtevke v naslednjem vrstnem redu: 1. da vzpostavi skladnost blaga ali, v kolikor to ni mogoče, 2. zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačila. Vrstni red jamčevalnih zahtevkov je obvezna sestavina. Ponudnik ne bo ugodil zahtevkom, ki niso skladni s predstavljenim vrstnim redom. Ponudnik bo po prejemu zahtevka po vzpostavitvi skladnosti blaga vzpostavil skladnost najkasneje v roku tridesetih (30) dni, pri čemer bo za vzpostavitev skladnosti poskušal zagotoviti kar najmanj nevšečnosti za potrošnika. Ponudnik sme rok podaljšati za največ petnajst (15) dni, o čemer bo obvestil potrošnika.

Za vzpostavitev skladnosti blaga, lahko potrošnik izbira med popravilom ali zamenjavo blaga, razen kadar je izpolnitev izbranega zahtevka nemogoča ali pa bi izpolnitev od ponudnika zahtevala nesorazmerne stroške in napor.

Ponudnik ima pravico zavrniti jamčevalni zahtevek po popravilu in/ali zamenjavi, kadar je izpolnitev izbranega zahtevka nemogoča ali pa bi izpolnitev od ponudnika zahtevala nesorazmerne stroške in napor. V tem primeru lahko potrošnik izkoristi jamčevalni zahtevek odstopa od pogodbe oziroma znižanja kupnine.

Jamčevalni zahtevek znižanja kupnine lahko potrošnik uveljavlja kadar:

  • - ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, saj je izpolnitev izbranega zahtevka nemogoča ali pa bi izpolnitev od ponudnika zahtevala nesorazmerne stroške in napor;
  • - neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • - narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe, ali
  • - ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Potrošnik ima pravico nemudoma odstopiti od pogodbe, v kolikor se neskladnost pojavi v roku tridesetih (30) dni od prejema izdelka.

Kadar potrošnik odstopi od pogodbe ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je ponudnik dolžan izvesti vračilo kupnine v roku osmih (8) dni, odkar je prejel vrnjeno blago oziroma potrdilo, da je bilo blago odposlano ali je prejel zahtevek po znižanju kupnine.

Ponudnik odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da reklamiran izdelek sprejme in pošlje na analizo. Če strokovne osebe, ki opravljajo analizo, ugotovijo napako zaradi nepravilnega ravnanja z izdelkom (npr. pranje pri previsoki temperaturi, pranje v pomivalnem stroju, kjer je to odsvetovano) ponudnik reklamacijo zavrne, potrošnik pa nima pravice do uveljavljanja jamstva za skladnost blaga.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno na naslov: VEMkam d.o.o., Kampel 81,  6000 Koper, ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO  je na voljo TUKAJ. Uporaba obrazca ni obvezna.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v trgovini Miss Dolce, Beblerjeva ulic 2b, 6000 KOPER v roku 3 mesecev.

POSTOPEK REKLAMACIJE

Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.

  1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete OBRAZEC ZA REKLAMACIJO . Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@missdolce.si.
  2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije. Zaželene so tudi fotografije.
  3. Reklamirani izdelek je potrebno dostaviti na sedež podjetja VEMkam d.o.o. skupaj z računom in garancijskim listom. To lahko storite osebno ali preko dostavne službe. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan. Izdelku naj bo priložen račun in (če garancijo uveljavljate) garancijski list. Vaše podatke in opis napake izdelka vnesite na predpisani obrazec, ki vam bo poslan preko e-pošte.
  4. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja VEMkam d.o.o.,  ga bo pregledala oseba, ki je zadolžena in odgovorna za reklamacije. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Za uveljavljanje reklamacije, ki je nastala zaradi poškodbe med prevozom, nam posredujte fotografije poškodovane embalaže in notranjosti paketa tako da bo razvidna poškodba na izdelkih. Reklamacijo uveljavljajte na podlagi postopka, ki je opredeljen zgoraj. V kolikor gre za poškodbo, ki je posledica transporta, vam bomo poškodovane izdelke brezplačno zamenjali z novimi izdelki.  Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati.

Ponudnik odgovarja za nepoškodovanost izdelkov do trenutka prevzema s strani kupca oziroma do trenutka, ko ta zaide v zamudo (neupravičen neprevzem/zavrnitev sprejema pošiljke).

GARANCIJA

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija, kot jo določa Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 142/22). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve. Zahtevke iz garancije kupec uveljavlja po postopku za reklamacije. Pri uveljavljanju garancije je kupec dolžan predložiti garancijski list.

Ponudnik bo po prejemu zahtevka najkasneje v roku tridesetih (30) dni poskrbel za pravice izhajajoč iz garancije. Ponudnik sme rok podaljšati za največ petnajst (15) dni, o čemer bo obvestil potrošnika.

V garancijskem roku lahko potrošnik od ponudnika zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku petinštirideset (45) dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Ponudnik mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, ponudnik mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku osmih (8) dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje VEMkam d.o.o., Kampel 81, 6000 Koper se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. 

PRAVILNIK O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov. Trgovina MISS DOLCE ne zbira vaših osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, tj. ob naročilu izdelkov, ustvaritvi in uporabi uporabniškega računa ali kadar se naročite na naše e-novice. Za več podrobnosti glede zbiranja ter obdelave podatkov preberite naše pravno obvestilo.

Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Trgovina MISS DOLCE bo uporabila vaše osebne podatke izključno zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami.

Na željo kupca bo prodajalec osebne podatke uporabljal za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Stranka mora v to privoliti in se lahko tudi kadarkoli premisli in odstopi, ter nas o tem obvesti po mailu.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Trgovina Miss Dolce ne bo posredovala vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržila drugje, razen če posredovanja podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni v Trgovini Miss Dolce so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Svoboda izbire

Informacije, ki jih o sebi posredujete Trgovini Miss dolce, nadzorujete vi. Če se odločite, da nam vaših podatkov ne boste posredovali, potem do nekaterih funkcij spletne trgovine ne boste imeli dostopa. Uporabniki, ki se želijo odjaviti iz seznama prejemnikov novic, lahko pišejo na info@missdolce.si . Če se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, e-naslov, fizični naslov, telefonska številka), vas prosimo, da nas obvestite o spremembah na info@missdolce.si .

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadarkoli dostopate na spletno stran Trgovine Miss Dolce, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Piškotki
Da bi vam olajšali uporabo naše spletne strani in jo naredili bolj prijetno, spletna stran www.missdolce.si uporablja »piškotke«. Piškotki so majhne podatkovne enote, ki nam omogočajo primerjavo novih in predhodnih obiskovalcev, razumevanje, kako uporabljajo našo stran, in ki nam posredujejo podatke, s katerimi lahko naredimo prihodnji obisk spletne strani bolj prijeten in učinkovit. Piškotki ne beležijo nobenih osebnih podatkov o uporabniku in ne shranjujejo informacij, ki bi vas lahko identificirale. Če ne želite uporabljati piškotkov, nastavite svoj računalnik tako, da izbriše vse piškotke spletnih strani in/ali vas opozori, preden se piškotek shrani na disk. Če ne želite spremeniti uporabe piškotkov, preprosto nadaljujte na spletno stran.

Na spletnem mestu se uporablja več različnih piškotkov za različne namene. Na spletnem mestu se uporabljajo piškotki, s katerimi se pridobijo informacije o načinu uporabe spletnega mesta. To so piškotki, ki preko podatka o naslovu internetnega protokola omogočajo predvsem analizo pogostosti in vsebine brskanja po spletnem mestu, ki pa so anonimne in ne omogočajo sledenja posameznega identificiranega uporabnika. Na spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki omogočajo anonimno sledenje informacij, na podlagi katerih lahko boljše prilagajamo naše oglaševanje vašim potrebam.

Za več informacij o piškotkih in njihovem vplivu na www.aboutcookies.org .

Varnost

Trgovina Miss Dolce si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Trgovec. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Mladoletne osebe in varstvo otrok

Trgovina Miss Dolce priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju.

Prodajalec v spletni trgovini Miss Dolce:

  • - ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov;
  • - ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke;
  • - brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Povezave do drugih spletnih strani

Spletne strani Trgovine MISS DOLCE lahko vsebujejo povezave do drugih spletnih strani, za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran trgovine Miss Dolce si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

Kontaktna oseba: Vesna Madruša, telefon 040 818 392 ali na e-mail naslov info@missdolce.si .

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani missdolce.si . 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo kar se da hitro in sporazumno.

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže preko telefonske številke 040/818392 ali po elektronski pošti info@missdolce.si.  V roku osem (8) delovnih dneh boste prejeli potrdilo, da smo prijeli pritožbo, ter obvestilo, kako dolgo bo vaša pritožba obravnavana in vas bomo vseskozi obveščali o poteku postopka.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, skladno z veljavno zakonodajo. Platforma je na voljo na tej povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kopru. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za vsa pravna razmerja, te splošne pogoje poslovanja in vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja pravo Republike Slovenije.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina www.missdolce.si je v lasti podjetja VEMkam d.o.o., Kampel 81, 6000 Koper. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine www.missdolce.si, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.missdolce.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem(8)dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih (8) dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic.

Splošni pogoji poslovanja so bili posodobljeni dne 14. 2. 2024.

VEMkam d.o.o.

Kampel 81

6000 Koper